👈 فروشگاه فایل 👉

بررسي عوامل وعناصر متفاوت آميخته بازاريابي به جهت دستيابي به مدل مناسب براي بازاريابي صنعت نرم افزار

ارتباط با ما

... دانلود ...

بررسي عوامل وعناصر متفاوت آميخته بازاريابي به جهت دستيابي به مدل مناسب براي بازاريابي صنعت نرم افزار

تحقیق حاضر با عنوان بررسي عوامل و عناصر متفاوت آميخته بازاريابي به جهت دستيابي به مدل مناسب براي بازاريابي صنعت نرم افزار  از سری تحقیق های رشته مدیریت میباشد. این تحقیق در 112صفحه با فرمت Word (قابل ویرایش) در مقطع کارشناسی ارشد نگارش شده است و همچنین این تحقیق آماده چاپ و پرینت جهت استفاده دانشجویان می باشد.

===================================================================================

تمامی فایل های سیستم، توسط کاربران آن آپلود می شود. اگر در فایلی تخلفی مشاهده کردید و یا مالک پروژه ای بودید که از وجود آن در سایت رضایت نداشتید با ما تماس بگیرید، در اسرع وقت به گزارش شما رسیدگی می شود.

neginfile.ir@gmail.com                       info@neginfile.ir

===================================================================================

قسمتهایی کوتاه از متن:

چكيده  

در اقتصاد و تجارت نوين امروز، ارزش  ويژه برند يكي از دارايي‌هاي مهم ، با ارزش و موجد مزيت رقابتي بنگاه‌ها و سازمان‌ها تلقي مي‌شود كه همچنين جزء كليدي‌ترين عوامل موجب سودآوري بلند مدت به شمار مي‌آييد. علاوه بر اين موارد، مزيت‌هاي ديگر برند ارزشمند مانند امكان تعيين قيمت بالاتر نسبت به رقبا، توانايي بسط و گسترش برند، بدست آوردن توانايي چانه‌زني در مقابله با خرده‌فروشان باعث شده است اين مفهوم بيش از گذشته مورد توجه مديران و صاحبنظران حوزه بازاريابي قرار گيرد. مدل‌هاي مختلفي توسط اساتيد بازاريابي جهت اندازه‌گيري و شناسائي عوامل موثر بر ارزش ويژه برند معرفي شده‌اند. از جمله اين مدل‌ها مي‌توان به مدل آكر اشاره كرد. اين مدل بسيار پركاربرد سعي مي‌كند ارزش ويژه برند را به ابعاد تقسيم كند كه اندازه‌گيري ، شناسائي و تعريف آنها راحتر و كاربردي‌تر باشد. بدهي است ساخت برند با ارزش منوط به شناخت و توجه به اين ابعاد موثر بر ارزش ويژه برند خواهد بود. علي‌رغم تاكيد بر اهميت مقوله ارزش ويژه برند و برندينگ ، متاسفانه تاكنون در بازار محصولات نرم‌افزاري كشور توجه‌اي به آن نشده‌است و پيش‌بيني مي‌شود توجه به اين مفهوم بتواند برخي از مشكلات بازاريابي فعالين اين حوزه را چه در  بازارهاي داخلي و چه خارجي مرتفع سازد.

اين پژوهش در پي يافتن ميزان تاثير عناصر آميخته بازاريابي به عنوان ابزار در دست و قابل كنترل مديريت يك شركت،‌بر ابعاد مختلف ارزش ويژه برند مبتني بر مدل آكر مي‌باشد. نوع پژوهش كاربردي و پيمايشي مي‌باشد و در آن از پرسشنامه محقق ساخته استفاده شده است. جامعه آماري كاربران و استفاده كنند‌گان محصولات نرم‌افزاري مالي اداري در شهرستان اصفهان تعريف شده‌اند كه نمونه‌اي با حجم 196 نفر ازميان آنها انتخاب شده است. از روش معادلات ساختاري، تحليل عاملي تائيدي ، آزمون همبستگي پيرسون و آزمون‌هاي برازندگي مدل جهت تحليل آماري و آزمون فرضيه‌ها استفاده شده‌ است. نتايج حاكي از تائيد رابطه بين برخي از عناصر آميخته با بعضي از ابعاد مدل آكر است. همچنين رابطه بين دو بعد وفاداري به برند و كيفيت ادراك شده با ارزش ويژه برند در اين بازار مورد تائيد قرار گرفته است.

مقدمه

در اين فصل كلياتي از موضوع پژوهش شامل بيان مسئله پژوهشي ، اهداف و ضروريات انجام آن و نيز فرضيه‌ها و تعاريف پايه به همراه كاربرد‌هاي نتايج پژوهش بيان شده است . شالوده فرضيه‌هاي اين پژوهش مبتني بر تاثير مثبت عناصر آميخته بازاريابي بر ارزش ويژه برند محصولات نرم‌افزاري مي‌باشد. هدف از پژوهش يافتن تاثير احتمالي عناصر آميخته بازاريابي ( متغيرهاي‌ مستقل ) بر ارزش ويژه برند (متغير وابسته ) ، از طريق تاثير بر ابعاد ارزش ويژه برند ( متغيرهاي وابسته / مستقل ) مي‌باشد .

👇محصولات تصادفی👇

پاورپوینت بازشناسي گفتار (Speech Recognition) ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مفهوم،راهبردها،مدل ونظریات موثر بر سرمایه گذاری (فصل دوم پایان نام) تحقیق رابطه بین فرسودگی شغلی و ابعاد آن بر تعهد سازمانی معلمان شاغل بررسی وضعیت رقابت پذیری بین شرکت های بیمه استان گیلان در قالب یک مدل علّی روش اندازه گيري فيبر خام در غذاي دام